2010. június 2., szerda

GAZDIT KERES PITE!

Bemutatkozom, Pite vagyok, a barátaimnak Pít. 


Egy fagyos februári napon találtak rám és 2 tesómra, nem sokon múlt, hogy ott hagyjuk a fogunkat a csikorgó télben.
Innen indultunk az élet és a gazdikeresés felé.




Szerencsénkre kedves állatbarátok megmentettek minket a fagyhaláltól, azóta is lelkesen gondoznak. Ugyan egyszer örökbe akart fogadni egy nagyon aranyos család, de sajnos nem maradhattam, mert allergiás lett a szőrre egyikük.

Lassacskán kamaszodok, barátaim véleménye szerint igen szépen fejlődök. 


Imádok játszani, pótmamit is mindig megrágcsálom kicsit. 


Kedvelem a gyerekeket, a cicákkal sincs semmi bajom.

A zöld fű kifejezetten jól áll nekem. :)


Jó kutya vagyok, amellett nagyon csinos, és könnyen tanulok. Hát kinek van még a világon ilyen szép vitorlafüle és színes bundusa?


Keresem hozzám hű gazdimat, aki életem végéig a barátom, a társam lenne, aki nevelget, okosít, gondoskodik rólam, végtelenül szeret, s akihez én is hű lehetek feltétel nélküli szeretetemmel.


Ha igazán, tiszta szívvel és szeretettel érdeklődnél utánam, kérlek írj a  bpgirl2000@yahoo.com email címre illetve hívd a 06/30/670-6871-es telefonszámot.

1 megjegyzés: